Hem » Attention economy och fenomenet Gary Vaynerchuk

Attention economy och fenomenet Gary Vaynerchuk

Att finna det som skapar uppmärksamhet. Att skapa budskap och information som någon kan ta till sig handlar om att publicera material i form av text, video, bild och ljud. Detta publicerar du i samtliga kanaler, varje dag, året om. Attention economy är receptet för Gary och många andra som lyckats nå ut med budskap i en värld som börjar bli mer och mer överflödig på information. Jag och Elia Mörling diskuterar ämnet och funderar på om detta verkligen är bra och hur Gary Vaynerchuks ”recept” ser ut

GARYVEE AUDIO EXPERIENCE (Podcast) https://www.garyvaynerchuk.com/podcast/

GARYVEE DailyVee / Youtube https://www.youtube.com/user/garyvaynerchuk?sub_confirmation=1

Jonas Jaani, Elia Mörling 11.30

 

Jonas https://www.linkedin.com/in/jonasjaani/

Elia https://www.linkedin.com/in/emorling/

Jonas Jaani
Digitalisering av verksamheter. Värdeskapar, förändrar, leder och kommunicerar. Bra på effektstyrning, projektledning, informationshantering och content marketing. Hitta mig i podden Effekten och på Sogeti

Digital transformation, change management, project lead, content marketing. Find me at Sogeti.
Jonas Jaani on EmailJonas Jaani on FacebookJonas Jaani on InstagramJonas Jaani on LinkedinJonas Jaani on TwitterJonas Jaani on Youtube