Att finna det som skapar uppmärksamhet. Att skapa budskap och information som någon kan ta till sig handlar om att publicera material i form av text, video, bild och ljud. Detta publicerar du i samtliga kanaler, varje dag, året om. Attention economy är receptet för Gary och många andra som lyckats nå ut med budskap i en värld som börjar bli mer och mer överflödig på information. Jag och Elia Mörling diskuterar ämnet och funderar på om detta verkligen är bra och hur Gary Vaynerchuks ”recept” ser ut
GARYVEE AUDIO EXPERIENCE (Podcast) https://www.garyvaynerchuk.com/podcast/
GARYVEE DailyVee / Youtube https://www.youtube.com/user/garyvaynerchuk?sub_confirmation=1
Jonas Jaani, Elia Mörling 11.30
Jonas https://www.linkedin.com/in/jonasjaani/
Elia https://www.linkedin.com/in/emorling/
Kommunikation. Hela tiden, överallt och i alla format. Detta är receptet för @garyvee
Jag och @TribalingSwe pratar attention economy som recept för att lyckas nå ut med budskap i en värld som är överflödig på information. #attentioneconomy #podd. ⚓ https://t.co/yRhuBjoJeX— Jonas Jaani (@JonasJaani) October 4, 2019